Додати Нерухомість
натисніть, щоб включити зум
Завантаження Карти
Нічого не знайдено
відкрити карту
Огляд Дорожня карта Супутник Гібрид Місцевість Моє Розташування На повний екран Попередня Наступна

$ 0 до $ 7,000

Додаткові Параметри Пошуку

$ 0 до $ 1,500,000

Додаткові Параметри Пошуку
Ми знайшли 0 результатів. Ви хочете завантажити зараз результати ?
Advanced Search

$ 0 до $ 1,500,000

Додаткові Параметри Пошуку
ми знайшли 0 результатів
Ваши результати пошуку

Хмельницький ТРЦ «Оазис» посилює пул орендарів турецьким рітейлером LC Waikiki

Написав zdaniecomua на 12.02.2019
| 0

Міжнародний рітейлер одягу LC Waikiki відкриє магазин в торгово-розважальному центрі «Оазис» (Хмельницький) вже до кінця лютого поточного року. Фірмовий відділ площею 1250 м2 буде розташований на 2-му поверсі ТРЦ.

Аналізуючи нинішню ситуацію з регіональними торгово-розважальними центрами, можна сміливо сказати, що на місці вони не стоять, а іноді навіть прагнуть конкурувати з ТРЦ в містах-мільйонниках. Здійснюється це за рахунок залучення сильних операторів світових брендів, що генерує незмінно великий потік відвідувачів у будь-який час року.

Сьогоднішній потенціал Хмельницького цікавить європейських інвесторів. Більше того, вони готові до конструктивного діалогу, щоб в кінцевому підсумку, завдяки спільним зусиллям, задовольнити потреби відвідувачів якісної продукції за досить демократичними цінами. У випадку з торгово-розважальним центром «Оазис» ставки зробили на LC Waikiki-виробника одягу для всієї родини зі світовим ім’ям і усталеним іміджем.

У поточному році керуюча компанія Хмельницького торгово-розважального центру «Оазис» продовжить посилення пулу орендарів, залучаючи рітейлерів-лідерів своїх категорій.

1250 м2 – рекордна площа для fashion-рітейлера в ТРЦ «Оазис». Розуміючи і приймаючи умови LC Waikiki як великого і затребуваного гравця ринку, прийнято рішення провести ротацію відділів всередині торгово-розважального центру, об’єднавши і звільнивши місце, на якому раніше розташовувалися два магазину, в одну площу. Адже розташування відомого рітейлера на 2-му поверсі збільшить не тільки загальний трафік ТРЦ, але і конкретно трафік 2-го поверху, куди, згідно зі статистикою, піднімається меншу кількість відвідувачів.

Враховуючи швидкозростаючу мережу магазинів LC Waikiki в Україні, яких на сьогоднішній день вже 30, можна говорити про значний споживчий попит і подальші перспективи розвитку компанії в нашій країні. В підтвердження стійкості бренду – недавнє відкриття Інтернет-магазину, товари якого знаходяться на українському складі.

Джерело: http://commercialproperty.ua/news/ukrainskiy-rynok/khmelnitskiy-trts-oazis-usilivaet-pul-arendatorov-turetskim-riteylerom-lc-waikiki-/

Залиште відповідь

Ваша адреса електронної пошти не буде опублікована.