ТРЦ «SUN MALL» — це місце приємного шопінгу, красивого відпочинку і справжніх розваг!
Скажений ритм життя міських жителів вже давно перетворив торгово-розважальні комплекси у всьому світі в популярні місця для проведення дозвілля. Зручний формат «три в одному» − покупки, розваги і їжа — є відмінним варіантом насиченого дозвілля для всієї родини. Але ТРЦ «SUN MALL» — це не просто черговий торгово-розважальний центр у Харкові, це найбільший ТРЦ в південній частині міста, який знаходиться на одному з найбільших проспектів.
Відвідувачі можуть прийти сюди самі, взяти дітей, запросити друзів, ділових партнерів, коханих або ж просто знайомих, і, безперечно, задоволення отримають всі. Адже на території загальною площею 26 000 м2 будуть зібрані тільки найкращі оператори і бренди міжнародного рівня, а різноманітність і якість розважальних закладів, незалежно від віку і статусу відвідувача, не залишать нікого байдужим.
Основна перевага ТРЦ «SUN MALL» — його доступність. Тут не прагнуть продавати товар преміум-класу для обраних, а намагаються підвищити якість процесу здійснення покупки товарів за звичним для покупців цінами. Саме на формування такого ставлення до ТРЦ “SUN MALL” спрямована стратегія проведеної рекламної кампанії.
Передбачуваний рівень доходу відвідувачів — середній і вище середнього. Таким чином, цільова аудиторія даного об’єкта — це представники середнього класу, частка яких у населенні міста Харкова з кожним роком стрімко зростає. Для залучення максимального потоку відвідувачів в ТРЦ будуть представлені найбільш Популярні міжнародні торгові марки в середньому і вище середнього ціновому сегменті.
РОЗТАШУВАННЯ:
Проспект Гагаріна, 181 (єдиний проспект, який з’єднує Міжнародний аеропорт “Харків” і центральну частину міста).
ТРЦ «SUN MALL» знаходиться на перетині основних транспортних магістралей: просп. Гагаріна просп. Героїв Сталінграда. Тут розміщені адміністративні, виробничі та науково-дослідні установи, будівлі офісного призначення і великі житлові масиви.
ПЕРЕВАГА:
- Вдале розташування ТРЦ — на перетині найбільших транспортного і пішохідного потоків південній частині міста — дозволяє легко дістатися до нього на будь-якому виді транспорту.
- Забезпечення потужною рекламною компанією для максимальне збільшення відвідуваності ТРЦ.
- Програма привілеїв для постійних клієнтів, яка дозволить зробити шопінг економічно вигіднішим.
- Додаткові послуги для відвідувачів — виклик таксі, гардероб, інформаційний центр — роблять відвідування ТРЦ комфортним і приємним.
- Зручний режим роботи ТРЦ дозволяє приймати відвідувачів 365 днів на рік.
- Професійна команда фахівців керуючої компанії, націлена на розвиток ТРЦ і задоволення потреб відвідувачів.
ПАСАЖИРОПОТІК:
- Поруч розташовані продуктові супермаркети «Сільпо», «Клас» і «Таргет». Разом з високою рекламною активністю ТРЦ «SUN MALL» таке сусідство створює додатковий потік відвідувачів.
- Біля ТРЦ розташована зупинка громадського транспорту − понад 20 маршрутів з’єднують його з головним автовокзалом, аеропортом, станцією метро Проспект Гагаріна, центром міста, залізничним вокзалом та житловими масивами.
- До метро Проспект Гагаріна 6 км.
- До історичного центру 8 км.
- По проспекту Гагаріна проходитиме так званий головний протокольний маршрут Євро-2012, який з’єднає аеропорт, стадіон і фан-зону в центральній частині Харкова.
- У день уздовж ТРЦ «SUN MALL» проходить і проїжджає понад 100 тис. осіб:
— ст. метро Проспект Гагаріна − 30 000 чол. на добу;
— автовокзал − 9 000 чол. на добу;
— автомобілі − 29 000 чол. на добу.
ТОРГОВА ЗОНА:
- ТРЦ розташований на перетині двох густонаселених районів Комінтернівського (148,8 тис. чол.) і Червонозаводського (94 тис. чол.), що гарантує йому велику кількість потенційних відвідувачів.
- Первинна торгова зона ТРЦ — 125,6 тис. осіб.
- Кількість жителів В радіусі 15-хвилинної автомобільної доступності-219,2 тис. осіб.
- Торгова зона покриває всю Центральну і південну частину міста.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
Торгово-розважальний центр буде орієнтований на жителів центру Харкова, прилеглих районів, а також житлових зон, розташованих уздовж просп.Гагаріна.
- Основна частина аудиторії відносяться до молодшої (до 25 років — 24%) і середньої (25-44 роки — 46%) вікової категорії.
- 32% цільової аудиторії відносяться до цінової групи «середній+», 45% – до цінової групи “середній”.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Поверхів: 6.
Загальна площа: 26 000 м2.
Двоповерховий наземний паркінг на 300 місць.
Оснащення:
- Сучасна система кондиціонування і вентиляції MITSUBISHI.
- Сучасна система пожежогасіння, пожежної та охоронної сигналізацій.
- Система відеоспостереження в транзитних зонах.
- Сучасна система безпеки і контролю доступу в будівлю.
- 10 экскалаторов (SCHINDLER), 5 пасажирських (OTIS) і 3 вантажних ліфтів.
Власник: юридична особа.
Цокольний поверх: приміщення для складу.
1-2 поверхи: гіпермаркет електроніки, продуктовий супермаркет, мультибрендові дискаунт-центри, супермаркет спортивних товарів.
3-5 поверхи: бутікова зона (жіночий одяг, чоловічий одяг, одяг змішаного асортименту, домашній текстиль, декор, посуд, білизна, косметика, парфумерія, дитячі товари, сумки, ювелірні вироби, годинники, сувеніри, подарунки, взуття, книги).
6 поверх: фуд-корт, дитячий розважальний центр, кінотеатр, боулінг, більярд, ігрові автомати і симулятори.
Доступ покупців на кожен рівень ТРЦ організований за допомогою 3-х груп ліфтів і 2-х груп ескалаторів.
Об’єкт обладнаний системами безпеки, централізованими системами кондиціонування, опалення та вентиляції, АТС з індивідуальним урахуванням по кожному орендарю для зниження експлуатаційних витрат. Також паркуванням, двома центральними входами, просторими сходовими маршами, службовими та вантажними в’їздами.
Дизайн фасаду, внутрішня обробка і проект торгово-розважального центру виконані з урахуванням сучасного європейського досвіду створення подібних центрів.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Департамент розвитку корпорації «SUN GROUP»:
М. Харків, проспект Героїв Сталінграда, 45
www.sungroup.com.ua